Request a Demo

Secteur d'activité
Vous souhaitez

OUI, j’accepte de recevoir, par email, des informations sur les solutions Medallia et des exemples de réussite parmi ces entreprises leaders dans leur domaine qui améliorent au quotidien l’expérience client et augmentent leurs chiffre d'affaires. Lisez notre politique de confidentialité en bas de page.

Lisez notre politique de confidentialité

Merci

Votre message a été réceptionné et nous vous contacterons dans les plus brefs délais

When “Selective Service” Means Superior Service

DALLAS, TX—June 20, 2005—At La Quinta and Baymont hotels…we recently installed the Medallia Alerts program, a quick-response mechanism that triggers an immediate alert to a general manager when a guest complaint or evaluation rises to a certain level—and then allows our regional and corporate management to quickly record the resolution of the problem for tracking and evaluation purposes. Should the GM (General Manager) fail to act promptly to close the issue, within three days, the system automatically escalates the complaint to the level of regional vice president, franchise service director, or corporate guest assistance for remediation. Read full article at hospitalitynet.org.

s