Request a Demo

Secteur d'activité
Vous souhaitez

OUI, j’accepte de recevoir, par email, des informations sur les solutions Medallia et des exemples de réussite parmi ces entreprises leaders dans leur domaine qui améliorent au quotidien l’expérience client et augmentent leurs chiffre d'affaires. Lisez notre politique de confidentialité en bas de page.

Lisez notre politique de confidentialité

Merci

Votre message a été réceptionné et nous vous contacterons dans les plus brefs délais

Medallia Launches RivalTracker™ 2.0

MENLO PARK, CA—August 1, 2005—”Medallia has begun rolling out version two of RivalTracker™, its acclaimed benchmarking product that tells companies how well each of their establishments satisfies customers compared to competitors across the street. Version two of RivalTracker is based on millions more responses from consumers than version one. “Nothing out there comes close to what we offer,” said CEO Borge Hald. Medallia clients agree. Rich Johnson, Senior Director at Cendant, noted that “implementing the upgraded RivalTracker™ is our number one priority. The competitive advantage it will give us is unprecedented.”

s